“إِنَّ هٰذَا الْقُرْآنَ يَهْدِي لِلَّتِي هِيَ أَقْوَمُ وَ يُبَشِّرُ الْمُؤْمِنِينَ الَّذِينَ يَعْمَلُونَ الصَّالِحَاتِ أَنَّ لَهُمْ أَجْراً کَبِيراً (9)”

قطعاً اين قرآن به [ آيينى ] كه خود پايدارتر است راه مى‏نمايد ، و به آن مؤمنانى كه كارهاى شايسته مى‏كنند ، مژده مى‏دهد كه پاداشى بزرگ برايشان خواهد بود .

(لإسراء، 9)

آموزش آنلاین حفظ قرآن کریم به همراه ترجمه، مفاهیم و نکات تفسیری به صورت مجازی در هر جای دنیا

در هر جای دنیا با هر سیستمی ( تلفن همراه،رایانه،تبلت و …)می توانید وارد کلاس شده و توسط استاد و داوربین المللی سرکارخانم غصون مسلمی قرآن را حفظ کنید.

کلاس ها به دو صورت عادی و فشرده برگزار می گردد و مدت زمان هر ترم 1 ماهه می باشد.

استاد غصون مسلمی در هر جلسه کلاس به صورت آنلاین در سایت دو صفحه از قرآن را تدریس نموده و ذیل هرآیه ترجمه ،نکات تفسیری و نکات مربوط به حفظ هر آیه را بیان می نمایند و محفوظات شما توسط استاد راهنما با تماس تلفنی پرسیده خواهد شد.

یکی از شیوه های آشنایی و تقرب به قرآن کریم، تلاوت و حفظ آن می باشد که موجب ارتباط و انس با قرآن است و آثار و برکاتی که بر حفظ و تلاوت قرآن مترتب است از این ارتباط سرچشمه می گیرد. حفظ قرآن در صورتی که همراه با توجه و فراگیری معانی و ترجمه آیات باشد ، جامع ترین روش انس با قرآن محسوب می شود. و از آن جا که پایه حفظ هر مطلبی تکرار همراه با توجه و تمرکز است همین مساله انس بیشتری را برای حافظ قرآن فراهم می آورد.

استاد مسلمی بیش از 20 سال است که به آموزش و تربیت حفاظ قرآن پرداخته اند لذا از آن جهت که بسیاری از افراد به سبب دوری مکان و یا مشغله ی فراوان نمی توانند در کلاس های حضوری شرکت نمایند و بسیار علاقه مندند که از مطالب مفید کلاس ها بهره گیرند و به حفظ قرآن نایل شوند با برگزاری کلاس های مجازی برآن شدیم تا کلاس ها را به خانه شما بیاوریم.

شیوه ی تدریس حفظ قرآن در کلاس های آنلاین

استاد در هر جلسه کلاس به صورت آنلاین در سایت دو صفحه از قرآن را تدریس نموده و ذیل هرآیه ترجمه ،نکات تفسیری و نکات مربوط به حفظ هر آیه را بیان می نمایند. و محفوظات شما با تماس تلفنی پرسیده خواهد شد.

کلاس ها به دو صورت عادی و فشرده برگزار می گردد.

حفظ عادی: هفته ای یک جلسه کلاس آنلاین و پرسش تلفنی خواهید داشت و در هفته دو صفحه از قرآن را حفظ خواهید نمود. و در حدود سه ماه به مدد الهی حافظ یک جزء از قرآن خواهید شد. و در پایان هر جزء آزمونی از شما گرفته خواهد شد.

حفظ فشرده : هفته ای دو جلسه کلاس آنلاین و پرسش تلفنی خواهید داشت و در هفته چهار صفحه از قرآن را حفظ خواهید نمود. و در حدود سه ماه به مدد الهی حافظ دو جزء از قرآن خواهید شد. و در پایان هر جزء آزمونی از شما گرفته خواهد شد.